Ruilen en retourneren
Ruilen
Wanneer u een geleverd product wenst om te ruilen, meld dit dan zo spoedig via de mail: retourformulier@zekergemak.nl en vul een ingevuld retourformulier mee.
Vermeld duidelijk welk product u alsnog wil kopen. Aansluitend nemen wij contact met u op voor de financiële afhandeling.
U kunt uw bestelling tot maximaal twee weken na aflevering omruilen. Hou bij het retourneren rekening met het
volgende:
- Het product is ongebruikt en in nieuwstaat.
- De originele verpakking is volledig netjes.
- De kosten voor het retour sturen zijn voor de klant.
Na ontvangst en goedkeuring van het retour gezonden product en de financiële verrekening versturen wij het nieuw te leveren product.
Retourneren
Wanneer u van een aankoop af wilt zien dan dient u dit binnen twee weken na ontvangst, ingaande op de dag na de dag dat u uw aankoop heeft ontvangen, aan ons kenbaar te maken. Dit doet u door een ingevuld retourformulier te mailen naar: retourformulier@zekergemak.nl. Wanneer u ons eerst op de hoogte stelt dat u van de aankoop af wenst te zien, heeft u vanaf dat moment nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren. Voldoet u niet aan deze termijn dan is de koop bindend en kunt u de bestelling niet retourneren.
Zodra de retour door ons is geaccepteerd en u heeft recht op een financiële vergoeding betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug.
U dient het retourformulier te gebruiken. Belangrijk is dat wij de zending bij binnenkomst kunnen identificeren.
Hou bij het retourneren rekening met het volgende:
- Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het ongebruikte product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
- Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
- Hygiënische producten komen niet voor retour in aanmerking wanneer de verzegeling is verbroken.
- De kosten voor het retour sturen zijn voor de klant.
Belangrijk
Nadat u de Retourformulier-aanvraag heeft verzonden ontvangt u per mail een bevestiging met een Retournummer.
Bevestiging met retourneren altijd meesturen met de artikelen!
Zonder retournummer wordt een retour niet geaccepteerd en gecrediteerd.